Четвер, 02.04.2020, 19:41



КЗ "Запорізька загальноосвітня
школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4" ЗОР




Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS






МЕНЮ САЙТУ
Сьогодні святкують
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
...
...
...
Пошук
Соціальні мережі
Головна » Статті » Мої статті

проблемна тема

У 2007-2008 навчальному році педколектив розпочав роботу над новою проблемною темою "Здоров'язберігаюча і здоров'яформуюча діяльність школи-інтернату як фактор формування здоров'язберігаючої компетентності вихованців".

Робота над науково-методичною темою проводиться різними формами:

  • колективна (педради, семінари, консиліуми, методоб'єднання);
  • групова (творчі групи по роботі над проблемною темою, курсова перепідготовка); робота з молодими спеціалістами.
  • індивідуальна (робота за індивідуальними планами самоосвіти, планами молодих спеціалістів, педагогів, що атестувалися).

Протягом останніх років об'єднаними зусиллями педагогів нашої школи, медиків, соціально-психологічної служби школи, правоохоронних органів та громадських організацій міста спрямовані на:

  • створення умов розвитку особистості кожного вихованця на основі збереження і зміцнення їхнього фізичного, психологічного, соціального та духовного здоров'я;
  • формування потреби у здоровому образі життя;
  • забезпечення профілактичного захисту вихованців щодо їхнього здоров'я засобами фізичної культури в комплексі з сучасними реабілітаційно-терапевтичними технологіями;
  • формування розуміння залежності свого життя від образу життя та оточуючого середовища.

Особистісно - розвивальна модель організації методичної роботи з педагогічними кадрами у ЗЗШІ №4

Освітні потреби суспільства

Освітні потреби

Освітні потреби педагога

 

 

 

Цілі методичної служби:

o    формування особистісно-розвивальної моделі роботи з педагогами та учнями;

o    створення оптимальних умов для розвитку та становлення особистості як суб'єкта діяльності та соціальних стосунків;

o    задоволення інтересів педагогів у постійному підвищенні їхнього професійного, загальнокультурного та загальноосвітнього рівнів.

Завдання:

o    розвиток та збагачення загальної культури педагога;

o    озброєння педагогів знанням психолого-педагогічної теорії, педагогічної практики за проблемою;

o    діагностика індивідуально-психологічних особливостей учнів та вчителя;

o    створення системи соціально-психологічної підтримки педагога щодо розвитку творчого потенціалу, адаптації до сучасних умов;

o    стимулювання самоосвіти та саморозвитку педагога та учня.

Зміст діяльності методичної служби. Принципи:

o    принцип рівнево-кваліфікаційного підходу;

o    принцип вікового підходу;

o    принцип урахування індивідуального досвіду;

o    принцип створення умов і довільного вибору;

o    принцип проблемно-ситуативної організації навчання.

 

Теоретичне навчання

Практичне навчання

Педагогічний досвід

 

 

 

Форми навчання

 

 

 

o   семінари;

o   проблемні лекції;

o   конференції;

o   педагогічні читання;

o   педагогічна рада.

 

o  педагогічні дискусії;

o  брифінги;

o  семінар-практикум;

o  вирішення творчих
індивідуальних завдань;

o  динамічні, творчі,
ініціативні групи тощо.

 

o  моделювання
педагогічного досвіду;

o  стихійна індивідуальна
педагогічна діяльність;

o  методичний фестиваль

o  конкурс „Учитель року";

o  опорні школи;

o  ярмарок педагогічних ідей.

 

 

 

 

 

 

Методи

 

 

 

 

 

 

o    діагностика;

o    робота з
інфораційними
джерелами;

o    виступ зі звітом;

o    огляд літератури;

o    доповіді;

o    консультації;

o    написання
авторефератів.

 

o    діагностика;

o    евристична бесіда;

o    мозковий штурм;

o    акмеологічні тренажери;

o    ділові, імітаційні ігри;

o    самостійна робота
з проблеми;

o    відкриті уроки.

 

o    консультації;

o    робота з інформацій-
ними джерелами;

o    відвідування уроків;

o    вивчення шкільної
документації;

o    складання програми
самоосвіти;

o    складання програми
педагогічного дослід-
ження за проблемою.

 

Структурна модель особистості вчителя:

o    механізм психіки (тип сприйняття, мислення; емоції, увага);

o    досвід особистості (ЗУНи, спрямованість особистості);

o    типологічні властивості особистості.

Результати:

o    підвищення рівня професійної компетентності вчителя;

o    рівень навчальних досягнень учнів;

o    рівень сформованості навчальної компетентності полікультурної, комунікативної,

o    інформаційної, самоосвітньої;

o    рівень розвитку та збагачення суб'єктного досвіду особистості педагога та учня.

 

Наслідки

Освітні потреби - 2

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Lesya (04.12.2012)
Переглядів: 1647 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz