Четвер, 21.11.2024, 10:32



КЗ "Запорізька загальноосвітня
школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4" ЗОР




Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS






МЕНЮ САЙТУ
Сьогодні святкують
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
...
...
...
Пошук
Соціальні мережі

Тип виховної системи - гуманістичний.

Це означає, що виховна система орієнтована на :

- реалізацію та самореалізацію суттєвих сил вихованця;

- забезпечення фізичного, психічного, морального та духовного здоров'я учнів.

Виховна система нашої школи-інтернату - це цілісний механізм, який утворився під час процесу взаємодії основних компонентів виховання (ціль, суб'єкти виховання, їх діяльність, спілкування, взаємостосунки, кадровий потенціал, матеріальна база). Це все сприяє духовному розвитку та саморозвитку особистості, а також створенню своєрідного мікроклімату у школі.

Мета: впровадження у виховний процес гуманно орієнтованих технологій для здійснення педагогічної підтримки вихованців; сприяння становленню учня як суб’єкта власної життєтворчості, орієнтація його на самоосвіту, саморозвиток, самовираження в ході навчально-виховного процесу.

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції Національної доктрини розвитку освіти основними завданнями нашого навчального закладу є:

-         сприяння формуванню в учнів загальнолюдських моральних цінностей, прагнення удосконалювати власний рівень вихованості;

-          впровадження технологій індивідуально орієнтованого навчання і педагогічної підтримки дитини в освітній процес;

-         сприяння формуванню у вихованців свідомої дисципліни, культури життєвого самовираження, потреби внутрішньої активності, здатності до саморозвитку, самовдосконалення, самовиховання;

-         удосконалення діяльності педагогічного колективу з впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи, розширення засобів виховного впливу;

-         підвищення ролі учнівського самоврядування в навчально-виховному процесі;

-         зберігати й зміцнювати здоров’я кожної дитини;

-         забезпечувати набуття необхідного соціального досвіду вихованцями.

         Виховний процес побудований за Програмою виховання учнів (наказ МОН від 17.12.2007 р. № 1133).  

Зміст виховної діяльності складають:

     ціннісне ставлення до себе

     ціннісне ставлення до сімї, родини, людей;

     ціннісне ставлення до  праці;

     ціннісне ставлення до культури  і мистецтва;

ціннісне ставлення до суспільства і держави;

     ціннісне ставлення до природи. 

        Система роботи за обраними школою цільовими програмами охоплює весь педагогічний процес: навчальні заняття, позаурочну діяльність учнів (позакласні виховні заходи та заняття в гуртках) і повною мірою сприяє вирішенню мети і завдань виховної діяльності педколективу.




Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz